TELEFONIE
Zakelijke telefonie.
Betrouwbare, stabiele en veilige telefonie voor uw bedrijf.
U zou misschien denken dat vaste telefonie wat minder van deze tijd is. Echter is het nog steeds ongekend populair, vooral onder bedrijven. De meeste organisaties hebben tegenwoordig een combinatie van vaste telefonie en virtuele telefonie. Dit laatste wordt hosted telefonie of een VoIP telefooncentrale in de cloud genoemd. Digitaal bellen dus, iets wat door velen als dé toekomst wordt gezien.
Soms kan het snel gaan met de groei van bedrijven… nationaal en internationaal!
Wij bieden in heel veel landen, geografisch, nomadisch en servicenummers….we hebben ze allemaal. Lees meer
General Group levert zeer geavanceerde telefooncentrales in de cloud met veel voordelen voor de eindgebruikers. Door gebruik te maken van een Hosted-PBX op basis van 3CX krijgt u beschikking over een volwaardige spraakdienst met alle functionaliteiten van een geavanceerde bedrijfstelefooncentrale. Uw gehoste cloud PBX is snel ingericht waarna er gebeld kan worden vanaf elke plek, via een VoIP toestel, app op uw mobiele telefoon of vanaf uw Windows of Mac PC. Snel ingericht is hier geen loze belofte! Binnen enkele uren zorgen wij voor een optimaal draaiende virtuele telefooncentrale. Lees meer
De telefooncentrales van 3CX bieden uitgebreide functionaliteit tegen een aantrekkelijke prijs. 3CX is een IP-telefoonsysteem op basis van open standaarden met Unified Communications-functies, klaar voor gebruik. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte en elke sector, en voldoet aan al uw wensen: van mobiliteit en status tot geavanceerde callcenter, contactcenterfuncties en meer, tegen lage kosten. Lees meer
Een voordeel van vaste telefonie is de enorme betrouwbaarheid. Storingen en slecht bereik zijn bijna uitgesloten, ook treedt er geen vertraging op. Daarentegen geldt voor hosted telefonie dat er niet geïnvesteerd hoeft te worden in een algemene telefooncentrale. Een wachtrijfunctie voor een telefoonnummer is bijvoorbeeld een relatief dure functionaliteit bij vaste telefonie, terwijl er bij een VoIP telefooncentrale in de cloud enkel een abonnement hoeft te worden afgesloten. Het is qua kosten dus aantrekkelijker om een VoIP telefooncentrale aan te schaffen, bovendien is alles op één centrale plek in de cloud te vinden. Het beheer van het telefoonnetwerk is hiermee erg overzichtelijk, in tegenstelling tot bij vaste telefonie.
VoIP staat voor Voice over IP, oftewel bellen via internet. Door een abonnement af te sluiten tegen een vast bedrag in de maand, krijgt u de beschikking over hosted telefonie. De VoIP telefooncentrale is erg flexibel, u kunt de functionaliteiten en werkplekken eenvoudig aanpassen in de cloud. Omdat elke organisatie verschilt, biedt General Group vele, gevarieerde oplossingen aan. Ons doel is, om voor u als klant, telefonie eenvoudig en inzichtelijk te maken. Geen enkele organisatie is hetzelfde, daarom worden onze diensten worden geheel op maat geleverd. Dit geldt voor zowel onze diensten op het gebied van vaste als hosted telefonie. Wij geven graag advies over wat voor u het beste is. Ons bedrijf is een betrouwbare organisatie in de ICT-branche, vandaar dat wij aangesloten zijn bij de ICT Waarborg.
Het beheer van de telefooncentrale is van cruciaal belang voor organisaties, of het nu om vaste telefonie of VoIP in de cloud gaat. Een goed werkend netwerk is een belangrijke factor om de resultaten te behalen die u voor ogen heeft. Kom direct met ons in contact via 0183-309104 of info@generalgroup.nl. Geef zelf aan hoe u de vaste of hosted telefonie geregeld wilt hebben, dan gaan wij aan de slag. Met die reden hebben wij een breed scala aan mogelijkheden. Het is onze taak om u geheel te ontzorgen op dit vlak. Maak dus nu een afspraak!