Cloud Telefooncentrale
Optimale bereikbaarheid met maximale beveiliging en een minimale investering.
General Group levert zeer geavanceerde telefooncentrales in de cloud met veel voordelen voor de eindgebruikers. Door gebruik te maken van een 3CX telefooncentrale krijgt u beschikking over een volwaardige spraakdienst met alle functionaliteiten van een geavanceerde bedrijfstelefooncentrale. Uw hosted-PBX is snel ingericht waarna er gebeld kan worden vanaf uw Windows en Mac PC, Mobiele telefoon of VoIP toestel.
Als we spreken over Unified Communications (UC), hebben we het over een telefooncentrale waarmee u gebruik kunt maken van verschillende communicatiemethoden. Telefoongesprekken, videoconferenties, SMS, e-mail, live chat en meer worden samengevoegd, waardoor gebruikers gegevens kunnen delen en inzien vanaf één centrale locatie, in realtime kunnen samenwerken en audio- en videoconferenties kunnen houden met meerdere mensen. Hoe groot of klein uw bedrijf ook is, met de juiste Unified Communications-oplossing kunt u uw zakelijke communicatie naar een hoger niveau tillen en de samenwerking verbeteren, de productiviteit een boost geven, de mobiliteit vergroten en de klantervaring optimaliseren.
3CX is eenvoudig, betaalbaar en flexibel, en biedt geïntegreerde UC-functionaliteit, standaard aanwezig in lokale installaties en in versies in de cloud. U beschikt over één gebruikersvriendelijk platform – add-ons en extra’s zijn niet nodig.
Beveiliging
Alle telefoonnummers worden gemonitord door ons beveiligingssysteem, zodat als er eventueel misbruik van word gemaakt, dit snel wordt opgemerkt en kan worden gestopt!
Gebruikerswensen
Omdat de telefoons niet aan een fysieke centrale verbonden zijn is de werkplek ook onafhankelijk. Werken op verschillende locaties, zoals thuis, in een hotel, in het buitenland of op een andere vestiging, zijn een aantal van de vele mogelijkheden. De Hosted Cloud PBX kan worden ingericht naar de wens van de gebruiker.
De belangrijkste voordelen: