KLACHTEN
Niet tevreden?, vertel het ons!
Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening of geleverde producten. Omdat wij onze klanten een optimale service willen bieden, vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening.
Wij verzoeken u dit- mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk te doen. Wettelijk bepaald is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt, dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.
Als u een klacht bij ons indient, zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. In sommige gevallen hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kun verwachten. Klachten kunnen verstuurd worden naar: klachten@generalgroup.nl
Vermeldt hierbij eventueel het ordernummer van de betreffende bestelling en een duidelijke klachtomschrijving.
Wij verzoeken u deze e-mail te versturen vanaf het e-mailadres waarmee u zich bij ons heeft geregistreerd.
Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.